Brev:
Mere mos i maven ønskes!
1. december 2011
Alder:
6 mdr.
Mere mos i maven ønskes!
Hej Helen
Vi startede med grød og mos for ca. 3 uger siden, da vores datter virkede meget interesseret i det.
Hun har stadig ikke helt styr på sin tunge med mos og grød, og hun spiser mellem 1/4-1/2 portion ad gangen. Hun virker mest interesseret i mosen, men det kan også skyldes, hun vågner ofte om natten, og derfor tanker op der og så ikke har brug for morgenmaden.
Jeg ved godt, at anbefalingerne er, at de skal spise deres første måltid efter første lur, men det er jo som regel der, at vi er til babygymnastik, rytmik eller på besøg, så derfor valgte jeg morgen og aften som faste spisetider.
Der er ingen ændring i mængden, hun spiser, hvis noget så er den gået ned.
Kan vi gøre noget for, at hun får spist mere? Far skal på barsel om 5 uger, så hun skal gerne spise mere til den tid.
Hun tager ikke flaske.
Med venlig hilsen
Katja